Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukam, ze to je cele opsano z toho anglickeho psaneho clanku.Nebudu se pokouset overit jakakoli data, ale ma to nekolik slabin - 1. EU se rozrostlo o chude nevykonne ekonomiky; 2. bylo by dobre porovnat miru zadluzeni, ktera od doby Reagana roste v USA raketovym tempem, a to jak na urovni federalni, tak statni, lokalni i individualni; 3. HDP je hezke, ale lide v USA se dozadovali zmeny ve volbach 2008 i roce 2016 z duvodu, ze se jim dobre nevede; 4. 18% HDP v USA je zdravotnictvi (v roce 1980 to bylo 5%); v EU je tento podil mnohem mensi, casto se uvadi polovicni. Takze 9% je ciste prebujene zdravotnictvi, jehoz vysledky jsou znacne pochybne; 5. a tak bych mohl pokracovat, nejen GDP je ziv clovek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 836x
Život je jedna velká legrace. Myslete si to taky a užívejte si ho! Jistý Jack Kerouac napsal větu, kterou jsem se vždy řídil: Když cesta je cíl.. Byl jsem problémové dítě, nevšední student, "a young man on the long way up", jednal jsem s ministry, premiérem, prodavál jsem společnosti za stovky miliónů i vlastní výrobky na ulici a... a nikdy jsem se nevzdal!  Náš život je prostě cesta. Unikátní a nezaměnitelný... Ať vás Jack a jeho síla provází!

p.s. Věnováno vedoucím na poště, v samoobsluze i absolventům MBA ( mladý, blbý, ambiciózní)

Seznam rubrik