Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Pěkný článek, ale je z něj vidět, že autor je statistik - amatér :)

0 0
možnosti
MB
Foto

Statřičký pan Gauss se měl držet magnetismu a ne se vrtat ve statistice. Ta možná někde platí, včetně jeho Řípu.

Ale - čtete někdy parte? Zemřel skvělý člověk, milovaný manžel, příkladný charakter, světoznámý hudebník, ryzí poctivec, dobrák od kosti, šlechetný mecenáš ...

A četl jste někdy, že zemřel darebák, šizuňk, otrapa, zloděj ... ? NIKDY!

Tihle tu zůstávají natrvalo, odcházejí jen ti dobří. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Jj, mráz kopřivu nespálí..

1 0
možnosti
Foto

Pokud platí Gausova křivka pro všechny jevy světa, tak proč nejsou kuřáci ve velké míře nesmrtelní. A proč jsou všichni lidé smrtelníky.

1 0
možnosti
Foto

;-D Pokud by byli nesmrtelní v podstatě by onu křivku popřeli;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 836x
Život je jedna velká legrace. Myslete si to taky a užívejte si ho! Jistý Jack Kerouac napsal větu, kterou jsem se vždy řídil: Když cesta je cíl.. Byl jsem problémové dítě, nevšední student, "a young man on the long way up", jednal jsem s ministry, premiérem, prodavál jsem společnosti za stovky miliónů i vlastní výrobky na ulici a... a nikdy jsem se nevzdal!  Náš život je prostě cesta. Unikátní a nezaměnitelný... Ať vás Jack a jeho síla provází!

p.s. Věnováno vedoucím na poště, v samoobsluze i absolventům MBA ( mladý, blbý, ambiciózní)

Seznam rubrik